Sunday 6 January 2013

My Favorite Face Masker

Senarai face mask semulajadi favorite saya..Dapatkan resipi face mask EKSLUSIF utk kulit berseri,bebas jerawat dan awet muda
Sejujurnya.. I love making my own facemasks.... mudah je nak buat pun, bukannya mcm buat dodol pun.. haha.. yg penting, bila kita buat sendiri, bahannya 100% semulajadi so tak perlu risau dgn chemical2 yg tak patut... dan yg best.. ..saya bleh buat multitask job.. maksud saya.. time bermasker tu boleh kemas rumah,duduk depan laptop..blablabala..Love it
Okey ni saya senaraikan antara2 bahan2 masker faveret saya
  • ESP+ natural yogurt+Vitamin E (kesan: kulit lembut, anjal,dan bebas jerawat)
  • ESP+natural yogurt (kesan: kulit lembut, anjal dan tona sekata)
  • Vitamin E (kesan: kulit lembut,berseri,bebas jerawat..awet muda gitu..)
  • Collagen Powder (mix with toner or yogurt.Kesan: kulit menjadi lembut, anjal, tona sekata, pori2 mengecil)
  • Vitamin C (mix with water.sapu rata seluruh muka - kesannya: kulit bebas jerawat dan cerah sekata)
  • Nutriferon (ni area muka yg ada jerawat, tak perlu sapu seluruh muka...ala2 spot treatment.ia mmg 1st aid dikala diperlukan..kecut jeraawat yg merah2 tu.. love it)
  • Vivix (sapu rata seluruh muka..khasiatnya :kulit lembut, berseri dan awet muda)
  • Alfalfa (ala2 scrub)
                Gambar hiasan sahaja...sbb kalau buat sendiri, kene sapula mask tu sendiri, takde siapa nak tolong.. hihi....
                  *Semua bahan2 di atas adalah semulajadi.. tiada chemical2 yg pelik2... sesuaii dgn kulit saya  yg sensitif ni.. dan yg best.. semua bahan di atas ada dlm peti sejuk I...hahahha...dan terus terang saya cakap..sy mmg amalkan.. and memang bestt resultnya.. marvellouss
                  *Dan oh ya.. masker2 di atas takdela saya pakai semua serentak setiap hari...sbb kalau terlebih masker pun kulit jadi stress nanti... tak pasal2 nnt tak dapat kesan berseri yg kita idam2kan.. hahaha..Saya ada jadual detail bila nak gunakannya...
                  Siapa2 yg nak resipi face mask di atas dan cara penggunaan yg tepat.. bolehla contact I utk free consultation...ianya EKLUSIF....DENGAN SYARAT anda ada buat pembelian shaklee collagen powder bulan ini ..


                   
                  Puan Nurhafizah
                  Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
                  019-3009692|fizah_eve@yahoo.com.sg

                   

                  No comments:

                  Post a Comment

                  TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

                  Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...