Sunday 3 February 2013

Produk Shaklee Memang First Class!!!

Produk Shaklee Memang First Class!!!


PRODUK SHAKLEE, LUKA, CANTIK, KULIT, BASUH, SERBAGUNA, MELANCONG, MELAKA, MUAR, NILAI, SHAKLEE, OMEGA-3, OMEGA GUARD, HERBAL BLEND, BASIC H, WAJAH CANTIK, VITAMIN E
Masuk hari ni dah 6 bulan  saya menggunakan produk shaklee dan saya masih setia menggunakan Produk Shaklee dan menjadi pengedar sah produk Shaklee di area jitra, taman tunku sarina, sungai petani, gurun dan Seluruh Malaysia. Kenapa saya berat hati nak tukar produk Shaklee?. Mana nak cari produk yang menjalani leibh 80,000 ujian termasuk ujian klinikal, terbukti 100% semulajadi, selamat, produk shaklee di Malaysia semuanya halal, set kecantikan shaklee berdasarkan plant-based, tiada bahan kimia, memang dijaga kualiti khasiatnya dan macam-macam lagi. Rugilah kalau orang tak betul-betul faham akan produk Shaklee ni. huhu

Tambah berguna produk Shaklee ni bila saya pergi melancong. Basic H Shaklee, Multipurpose Herbal Blend Shaklee antara barangan terpenting yang wajib saya angkut sekali. Basic H Shaklee sangat berguna kepada saya. 
PRODUK SHAKLEE, LUKA, CANTIK, KULIT, BASUH, SERBAGUNA, MELANCONG, MELAKA, MUAR, NILAI, SHAKLEE, OMEGA-3, OMEGA GUARD, HERBAL BLEND, BASIC H, WAJAH CANTIK, VITAMIN E

Dengan Basic H Shaklee: 

1. Saya basuh semua baju (melancong ala-ala backpacking)
2. Guna Basic H Shaklee untuk basuh botol minum dan tupperware
3. Pengganti sabun head to toe
4. Sangat membantu kurangkan rasa gatal dan kesan gatal-gatal pada badan
5. Kadang-kadang malas guna sabun hotel saya mandi dengan Basic H Shaklee
6. Buat rendam buah dan sayur   (eh, memang dah rutin kat rumah basuh buah dan sayur guna basic H shaklee)
PRODUK SHAKLEE, LUKA, CANTIK, KULIT, BASUH, SERBAGUNA, MELANCONG, MELAKA, MUAR, NILAI, SHAKLEE, OMEGA-3, OMEGA GUARD, HERBAL BLEND, BASIC H, WAJAH CANTIK, VITAMIN E

Herlbal Blend Shaklee pula sangat berguna hilangkan merah-merah pada nappy baby sebab mama dia lupa tukar pampers sebelum tidur. Tidur pulak dalam air-cond cepat je pampers tebal. huhu. Selain tu, sapu kat gatal-gatal. Memang berkurang kesan merah tu. Malangnya, herbal blend Shaklee tinggal sisa-sisa je. ingatkan sempatla guna hingga habis bercuti. Rugi betul tak bawak yang baru. Nak jimat punya pasal. hehe. Jadi gantikan dengan minyak gamat untuk sapu gatal, hari kedua dah hilang gatal-gatal tu.^_^
PRODUK SHAKLEE, LUKA, CANTIK, KULIT, BASUH, SERBAGUNA, MELANCONG, MELAKA, MUAR, NILAI, SHAKLEE, OMEGA-3, OMEGA GUARD, HERBAL BLEND, BASIC H, WAJAH CANTIK, VITAMIN E
Tu tak termasuk Shaklee Omega Guard yang sangat-sangat saya suka untuk tingkatkan sistem imun my children. Masa rasa gatal tekak, macam nak batuk saya makan chewable vita-c, sebab semalamnye lupa nak makan vita c, jadi hari tu terus tak jadi batuk. hehe.

Hmm, vitamin E complex Shaklee saya suka sapu kat luka-luka kecil termasuk sapu kat luka-luka kecil .

Eh, banyak lagi kenapa saya sukakan produk Shaklee ni. tapi kalau cerita panjang-panjang letih pulak kome nak membacanya. hehe





Sharing Is Caring


Nurhafizah (ID Shaklee:888214)
fizah_eve@yahoo.com.sg
SMS/CALL/WHATSAPP: 019-3009692

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...