Tuesday 16 April 2013

Amazing pasai ESP


Assalamualaikum..dan Salam Sejahtera

Hari ni nak update blog cerita gembira pasai penyusuan susu ibu. Setiap hari saya minum ESp time kui 10.00 - 11.00 am sebelum lunch. konon2  nak tahan daripada lapar..tapi bila sampai time lunch tetap gak makan nasi..hahahahah

So, saya cakap kena tukar plan minum ESP la. Esoknya..bangun pagi mandi, sembahyang, prepare tuk gi opis, siap-siapkan anak tuk hantar pengasuh dan saya akan minum ESP before keluar rumah. so far, membantu saya tahan lapar sebelum nak breakfast.

Dalam linkungan jam 11.00 pagi saya akan mula sesi mengepam....
Sangat Amazing apabila susu yang saya pump hampir 12oz..sangat banyak daripada hari2 lain. so pendapat saya, minum ESP b4 breakfast keputusannnya susu akan banyak.





Nantikan gambar susu yang snap.....;-)


Hubungi saya sekiranya ingin dapatkan ESP dengan harga special...and free consultation.


post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...