Monday 17 June 2013

Resepi ESP da Meal Shakes - Menjelang Puasa






 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua yang tengah open my pages www.ummeevytamin.blogspot.com. Entry hari ni saya nak kongsi resepi ESP dan Meal Shakes menjelang bulan puasa akan datang. For breastfeeding moms pun sangat sesuai kerana ESP ni dapat membantu ibu-ibu kenyang dan memberi tenaga. Susu juga akan jadi lebih pekat. Saya kongsi juga kehebatan Meal Shakes yang hampir sama dengan ESP. Tetapi Meal Shakes ni lagi sedap keranaberperisa French Vanilla. Cara bancuhnya juga sama dengan ESP. Tetapi kalau combine 2-2 ESP dan Meal Shakes hasilnya lagi sedap. Senarai berikut merupakan cadangan dan cara bancuhan ESP dan Meal Shakes.
Cara bancuh ESP - kalau nak bancuh Meal Shakes pun sama ja

So, persediaan sebelum berpuasa saya akan bancuh minuman ketika bersahur satu sudu besar ESP dan satu sudu besar Meal Shakes ke dalam 200ml air sejuk kosong. Lepas tu shake dan terus minum.





Berminat dengan ESP dan Meal Shakes...Hubungi saya sekarang!!!


post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...