Tuesday 22 October 2013

Testimoni Vitamin C Sustained Release Shaklee


Taraaaa…. Vitamin C Sustained Release Shaklee telah muncul kembali. Satu tablet bersamaan dengan makan 7 biji Sunkist! Haaaaaaa power kannnn Vitamin C Sustained Release Shaklee ni.

Ujian klinikal telah pun membuktikan Vitamin C Sustained Release Shaklee dalam 2 tablet Vitamin C Shaklee (dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. 

Dan ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

Jadi, sesiapa yang selalu kena selsema, demam dan batuk tu eloklah amalkan ambil Vitamin C Shaklee. Lagipon tubuh badan manusia tidak dapat menghasilkan Vitamin C. Tambahan pula Vitamin C larut air dan akan hilang berterusan dari tubuh kita. Dan anda tak perlu risau sebab Vitamin C tidak memberi kesan toksik. Paling best, Vitamin C Sustained Release Shaklee ni sesuai diambil oleh mereka yang ada penyakit gastrik.

Oh ye!! Ada TIPS EKSLUSIF yang boleh melegakan demam, selsema & batuk akan saya kongsikan jika anda membuat pembelian melalui saya :)  Ok, jemput baca testimoni mereka yang telah mencuba Vitamin C Sustained Release Shaklee yang hebat ni ye.


~ Testimoni Vitamin C Sustained Release Shaklee # 1


~ Testimoni Vitamin C Sustained Release Shaklee # 2

~ Testimoni Vitamin C Sustained Release Shaklee # 3 

~ Testimoni Vitamin C Sustained Release Shaklee # 4

~ Testimoni Vitamin C Sustained Release Shaklee # 5



Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:

 post signature

Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...