Friday 15 March 2013

Promosi Mac 2013


bulan kesihatan tulang


keperluan kalsium badan kita ni takkan sama sepanjang hayat malah meningkat terutamanya bagi wanita. bila hamil, semasa menyusukan anak, keperluan kalsium kita sentiasa meningkat. bila tak cukup sumber kalsium daripada makanan, badan akan ambil daripada tulang. sebab tu la kita asyik lenguh2, kebas dan sakit- sakit badan. bila menjelang menopos, adoi lagi la macam- macam.

yang buat saya jatuh hati sangat dengan Ostematrix ialah pengalaman saya semasa berpantang. badan segar bugar bangun setiap 2 jam menyusukan baby, sakit tulang bontot pun hilang (akibat bawak perut besar sangat), dan tiada sembelit! sembelit adalah perkara horror untuk wanita lepas bersalin ya. sangat penting ok Ostematrix ni.

dan ianya bukan calcium/ magnesium semata- mata. ia dilengkapi dengan vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium. sebab itu lepas makan Ostematrix kita akan rasa badan jadi sangat relax. bulan ni memang patut ambik kesempatan beli 6 botol Ostematrix dan dapat pula percuma sebotol. kiranya 7 bulan stok Ostematrix.

credit to :http://meandmyvitamins.blogspot.com/

sgt best

pm/sms/text/call/watsapp :019 3009692
nurhafizah
888214

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...