Thursday 13 March 2014

2 in 1 Set Menyusu Dan Kurus Shaklee

Assalamualaikum wbt..

Memandangkan bulan Mac ni mertupakan bulan promosi ESP Shaklee, ummeevytamin nak promote kebaikan dan khasiat ESP Shaklee ni. Antaranya adalah set menyusu Shaklee.

Sebenarnya dengan menggunakan Set Menyusu Shaklee, bukan sahaja membantu menyokong keperluan nutrisi harian, membantu meningkatkan kesihatan, membantu meransang lebih banyak pengeluaran susu badan, memekatkan susu ibu dan sebagainya. Bahkan membantu menurunkan berat badan anda juga tanpa anda perlu berlapar. Sebab itu Set Menyusu Shaklee ini ibarat 2 in 1 Set Menyusu dan Kurus Shaklee.


8 Kebaikan 2 in 1 Set Menyusu Dan Kurus Shaklee Kepada Ibu dan Bayi

  1. Tidak menjejaskan kesihatan ibu dan anak yang sedang menyusu
  2. Tidak menjejaskan pengeluaran dan kualiti susu badan
  3. Menyokong keperluan nutrisi ibu dan bayi
  4. Membantu membakar lemak dan menurunkan berat badan
  5. Membekalkan tenaga berpanjangan berjam-jam lamanya
  6. Mencantikkan kulit ibu dan bayi
  7. Meningkatkan memori ibu dan bayi
  8. Ibu dan bayi ceria dan aktif
 Apa yang ada dalam Set Menyusu dan Kurus Shaklee

  • Alfalfa Complex - Detoks tubuh dan perut, membuangkan lemak dan melancarkan pembuangan najis, sebagai membantu merangsang pengeluaran susu badan,  memekatkan susu ibu, meningkatkan kesihatan ibu, memperbaiki masalah kewanitaan. 
  • ESP - Membekalkan tenaga berpanjangan, mencantikkan kulit, membantu meransang pengeluaran susu badan, kalorinya tidak terlalu rendah seperti chinch shake dan sesuai diambil untuk ibu yang sedang menyusukan anak, membantu mengurangkan rasa lapar dan berkhasiat
  • Omega Guard - Membakar lemak tanpa menjejaskan penghasilan susu badan, membantu ibu berasa cepat kenyang, membantu meningkatkan memori ibu dan bayi, meningkatkan kesihatan ibu dan bayi.
  • Lecithin - Bertindak memecahkan lemak. Lecithin tidak menjejaskan penyusuan kepada bayi, mengandungi kolina yang baik untuk otak ibu dan bayi





Boleh juga dikatakan set menyusu dan kurus shaklee ini sebagai set menyusu bajet. Ya, bajet kerana boleh digunakan untuk dua tujuan iaitu untuk menurukan berat badan dan juga membantu memperbanyakkan pengeluaran susu badan yang memenuhi konsep "lebih banyak permintaan, lebih banyak pengeluaran".
Harga retails di sini.

Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan Produk boleh hubungi saya di :
post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...