Sunday 23 March 2014

Now everyone can grab Shaklee!


Saya adalah pengedar sah Shaklee di Malaysia secara amnya (group PAF). Saya adalah pengedar sah Shaklee di Jitra Kedah secara khususnya. Boleh hubungi saya di 019-3009692 ~ Nurhafizah binti Abu Razak untuk dapatkan vitamin Shaklee yg uols sayang tu. Eksklusif konsultasi berterusan hanya untuk customer saya sahaja.




Anda juga boleh dapatkan produk Shaklee dengan rakan bisness Shaklee saya yang berhampiran dengan kawasan anda. Sila lakukan pembelian eksklusif Shaklee dengan mereka yang berada di seluruh ceruk rantau Malaysia. Insyallah mereka tidak akan menghampakan anda dengan konsultasi yang terbaik dan berterusan.

Kesimpulannya, penduduk di Malaysia iaitu dari Perlis Indera Kayangan hinggalah ke Sabah Negeri Bawah Bayu boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan saya dan rakan bisnes saya. Kini, anda boleh berurusan secara online kerana Sahaklee yang akan menguruskan urusan penghantaran. Segeralah hubungi Shaklee Distributor di kawasan anda ini!  'Now everyone can grab Shaklee!' 



Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan Produk boleh hubungi saya di :
post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...