Thursday 27 March 2014

Alfalfa Bahan Semulajadi Detoks


Jom makan rumput...hihi.. ala bukan rumput yang tepi jalan tu..ni rumput istimewa tau.. haa inilah dia Alfalfa... bukan saya jer yang makan..  tetapi juga suami saya.. jadi jangan fikir alfalfa untuk orang perempuan jer tau. Apa yang saya tahu Alfalfa ni bahan semulajadi terbaik untuk detoks segala jenis toksin dalam badan...  Okeyla takmo tulis panjang.. Rasa dulu baru boleh jatuh cinta dengan alfalfa.. 
 

credit mamafaiz

Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan Produk boleh hubungi saya di :
post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...