Tuesday 18 March 2014

Energizing Soy Protein, ESP - Supplement WAJIB untuk sihat, bertenaga, cantik, subur, banyak susu, dan kurus

Assalamualaikum!

Bulan Mac adalah bulan bertuah, untuk saya anda dan semua. Sebab dah laaaamaaaa saya menantikan promosi ini. Beli 6 botol ESP percuma sebotol UNTUK AHLI SAHAJA. So nak enjoy harga promosi marilah menjadi ahli Shaklee di bawah saya. Oh keahlian pula percuma bila anda bermula dengan 6 atau 7 botol ESP. Mudah sangat untuk ESP lovers. 7 botol tu takde hal nak SOLD OUT!!

Antara falsafah produk Shaklee - ALWAYS SAFE

Itu sebab wajib protin soya nya (ESP) dihasilkan secara non-GMO.
90% produk protin soya di pasaran sekarang ini datang dari GMO - Genetically Modified Organism (kacang soyanya diubahsuai secara genetik). GMO soy beans ini lah yang sering dibahaskan dikaitkan dengan ketidaksuburan, alergi, kerosakan buah pinggang walaupun mungkin masih tiada bukti kukuh..tapi Shaklee mengambil jalan susah untuk memastikan ia SELAMAT dikonsumsi orang ramai. Jadi, biji- biji soya ESP ini asli dan dijaga dan dikawal rapi dari saat benihnya disemai, dipetik, sehinggalah saat pemprosesan.

Tu sebab kalau korang cuba try test minum ESP, dia rasa tulen dan syahdu saja. seiring perubahan pada kesihatan yang bakal korg alami..cewahhhh..

Dan sejak dua tahun lebih berSHAKLEE, saya dah mengalami banyak perubahan positif hasil dari penggunaan ESP secara berterusan dan atas dos yang ditentukan (jangan overdose ya). Saya bermula dengan perjalanan menyusukan Zulaikha, meh follow cerita saya dan kemudian ramai teman, lama dan baru yang dah mendapat manfaat yg besar hasil dari penggunaan ESP berterusan.
SIHAT dan SUBUR
Liza (bukan nama sebenar) saya kenali dari seorang teman yang juga pengguna ESP. Beliau dalam usaha untuk mendapatkan zuriat. Beliau consume ESP sejak dari Oktober tahun lepas bersama GLA complex. Beliau menjadi ahli 2 bulan lalu apabila ramai ahli keluarga beliau menegur bagaimana beliau kelihatan sangat sihat dan kulit bertambah cantik. Minggu lepas saya mendapat perkhabaran yang beliau sekarang mengandung 6 minggu :)..ESP mungkin membantu usaha dan ikhtiar beliau!
WHITEHEAD, PARUT JERAWAT
Nadia dan Fara adalah dua gadis berusia 20-an yang saya kenali kerana membeli ESP dari saya. Wajah mereka memang cantik tetapi dihiasi dengan masalah pori2 tersumbat, jerawat dan parut2. Mereka mengamalkan ESP secara konsisten dengan panduan pemakanan yang betul dan sekarang wajah  semakin ceria dan clear. clean and clear!!.. mereka memang tidak akan beralih kepada produk lain melainkan ESP sahaja...
KURANG SUN BURNT
Saya adalah seorang yang sering keluar negara menjalankan misi-misi antarabangsa dahulunya. Setiap kali pulang ke tanahair, saya akan meneliti wajah yang gelap dibakar mentari. Sedih je..sejak mengamalkan ESP secara berterusan, saya menyedari walau saya pergi bercuti di pulau, wajah saya tidak sun burnt dengan senang seperti sebelumnya. Malah kekal cerah dan bersih.
ESP ini kalau dicouplekan dengan set kesihatan yang lain, dapat membantu penyerapan lebih efektif dan pantas. Tu sebab anda akan dapat lihat ESP dalam banyak set- set optimum lain, kerana ia bertindak sebagai facilitator kalau bukan accelerator. 
 

 
Tempah ESP anda hari ini!

Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan Produk boleh hubungi saya di :
post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...