Saturday 5 April 2014

Promosi Bulan April 2014 : Ostematrix Shaklee

 Assalamualikum wbt..

Dah lama tak update blog ni. So saya nak share tentang promosi bulan April 2014 ni iaitu Ostematrix Shaklee. Dalam erti yang lain sejenis kalsium untuk supplement di dalam badan kita.

Sangat2 berbaloi sesiapa yang menggemari Ostematrix Shaklee ni sebab jarang nak ada promosi buy 6 free 1 ni.

Harga retails saja RM61. Kalau anda ambik 6 free 1 ni dah menjunam jatuh harga Ostematrix ni.

Berminat nak order Buy 6 Free 1 Ostematrix Shaklee? Apa lagi direct PM saya. 
Kepada yang tidak suka minum susu boleh ambik Ostematrix kerana sumber untuk kalsium sangat diperlukan oleh badan. Berminat? Hubungi saya segera!

 

Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan Produk boleh hubungi saya di :
post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...