Wednesday 2 April 2014

Why We Choose Shaklee

 Antara komen rakan2 fb saya berkaitan mengapa tahun 2014 merupakan tahun yang perlu anda mulakan dengan bisnes Shaklee? Jom kongsi dan baca komen mereka..



NO MORE MONDAY BLUES FOR 2014. Realiti atau fantasi? Semuanya Realiti apabila anda menyertai keluarga Shaklee. Dengan bermodalkan RM75, anda ble create your own salary. Wah menarik bukan yg penting usaha dan betapa anda serius ingin berbisnes dan menjana pendapatan. Ape yg paling penting, menyertai keluarga PAF Shaklee kerana kumpulan sokongan yg terbaik akan memberikan anda perjalanan yg terbaik dalam bisnes anda. We never let u stand alone 

=================================

Anda boleh dapat lebih duit tanpa meninggalkan Facebook kegemaran anda. Modal yang tidak menyakitkan poket, dapat tunjuk ajar untuk membangunkan bisnes, sokongan daripada rakan-rakan bisnes lain, dan juga boleh dapat ganjaran Cash, Car & Convention.

Apa tunggu lagi? Cabar diri anda lakukan lebih dari yang ada lakukan sekarang.


===================================

Kenapa kena join shaklee??? errmmm...duit banyak, badan sakit...tak bahagia. Duit sikit, badan sakit...lebih2 lagi tak bahagia. Duit sikit , badan sihat...Nikmat tak terhingga daripada ALLAH swt. Duit banyak, badan plak sihat, Alhamdulillah...syukur siang malam tak berhenti...Duit sikit atau duit banyak, sama2 berkehendakkan tubuh badan yang sihat dan bertenaga untuk kendalikan aktiviti seharian. Jika join shaklee, selain dapat tambah pendapatan bulanan; badan pun sihat sebab kita sama2 ambil shaklee sebagai supplement; kita juga tentu rasa kebahagiaan yang berlipat ganda sebab dapat tolong orang lain berasa bahagia sebab sihat dengan ikhtiar shaklee ni...bahagia lagi sebab dapat pulak bantu orang jumpa sumber pendapatan sampingan secara tidak langsung...tambah2 bahagia lagi apabila kita setiap hari belajar ilmu kesihatan secara tak langsung daripada pelbagai sumber untuk dikongsi dengan pelanggan dan ahli kumpulan kita...dan satu masa kita tersedar bahawa kita sudah hampir jadi konsultan kesihatan sepenuhnya. Kita tahu selok-belok penyakit, kita tahu pula vitamin yang dapat mengurangkan simptom, merendahkan tahap pertumbuhan penyakit, dan sebagainya...Bahkan kita juga rasa bahagia apabila kita ada sokongan padu daripada upline...ukhuwwah yang membahagiakan..saling ingat-mengingati, saling mendengar, saling berkongsi ilmu...boleh pula meminjamkan bahu untuk dijadikan sandaran saat berduka, saat kecewa, saat seperti ingin putus asa... Bukankah itu satu nikmat kebahagiaan yang ALLAH janjikan kepada sesiapa sahaja yang tidak lokek berkongsi dan menyebarkan rasa bahagia kepada orang lain di sekitarnya? SEBAB ITU, USAH RASA GUSAR UNTUK BERSAMA SHAKLEE.

==============================

Sebab saya bermula Shaklee sejurus lepas tahun baru 2013 dan dengan tidak sangkanya saya dah capai bonus 5-angka yang stabil setiap bulan dan sekarang menghitung hari- hari terakhir di pejabat. Lepas SETAHUN SAHAJA, tiada lagi punch card..HARI HARI HARI RAYA uolss untuk 2014..anda bermula awal 2014 maka anda pasti jadi seperti saya di 2015..jika anda mahukannya sekuat saya lah hohhh..


Antara Sebab2 kenapa kena jadi ahli shaklee:-
1. Harga jadi ahli RM75 sahaja seumur hidup (lifetime).
2. Tak perlu keluar modal sampai beribu2, RM75 yg kat atas tu shj la modal Shaklee.(kalau beli belian rm600++ =200UV free keahlian)
3. Boleh order online or order atas talian terus sampai pintu rumah kita or rumah pelanggan kita.
4. Tak perlu hadir kelas motivasi memalam buta sebab kita ada Group dlm FB yg membantu dalam promosi dan tips jualan.
5. Group support (Sokongan kuat) dari pemimpin secara alam maya dan amat bermotivasi.(x yah jumpa pon x pa.....koching2 melalui fb,wecaht,wassap pon buleh)
6. Kita juga menjual barang yang non-chemical or non-toksin sebab barang Shaklee adalah NATURAL (alam semulajadi) tiada kebimbangan di sini.
7. paling the best BONUS utk member dan untung runcit jika anda jual harga runcit.(sapa pulun bnyak la incame masukk)
8. Peluang menunaikan Umrah dan trip ke luar negara ... untuk mereka yang berkelayakan sahaja

======================================


kebaikan vitaminnya dipercayai dan berkesan, syarikatnya pun dipercayai dan meyakinkan sebab dah lebih 50 tahun dipasaran, modal sekecil rm65 mampu menjana keuntungan berlipat kali ganda, support group yang hebat dan berdaya saing mampu membina diri anda dari zero to hero / zero to banyak2 zero.

======================================


kenapa perlu join tahun baru kenapa bukan hari ni??
Sebab bulan Dec ni dah tinggal hanya 20hari lagi, dalam masa 20 hari ni uolls cari ilmu,cari pengetahuan,cari market,cari gali tentang Shaklee ni.

Sambgan jawapan,,, bila ilmu dah penuh di dada,ditambah pula group yang kukuh,leaders2 yg berpengalaman dan sudah BERJAYA, anda sudah bersedia dari mental & fizikal join BIZ Shaklee awal tahun 2014.

 =====================================

Kenapa perlu join awal tahun 2014,anda boleh refer pada image ini.Anda tak nak income sebulan 4 angka,5 angka dan 6 angka dalam masa setahun??Income atau bonus Shaklee bukan bergantung hanya pada untung runcit sahaja TETAPI Bonus Shaklee banyak sangat...Bila anda dah jadi leaders atau Supervisor konsisten maxsimum 6 bulan minimum 4 bulan dah boleh naik rank,anda akan ada 6 LEVEL bawah anda.Setiap Level ini anda layak dapat bonus Shaklee,di tambah pula dengan bonus efektif,bonus personal sale,bonus group sale.WOW!!! banyakknya!!!Sebab itulah saya bagitahu anda masa depan anda cerah bersama Shaklee.Bisnez MLM yang ADIL,bukan kata mak goyang kaki,anak buat kerja ya.Banyak terjadi anak potong mak sebab sale anak lebih dari mak.NIN dia dikatakan ADIL.Tutup mata bayar rm65 seumur hidup sekali daftar.Awal tahun 2015 nanti anda akan berbangga kerana telah berjaya dalam BIZ Shaklee disebabkan JOIN awal tahun 2014 .Tapi sebaliknya anda akan terkenang melihat kejayaan,income idaman anda berlalu pergi begitu sahaja sebelah anda.Ambil masa 20 hari lagi bulan ni,pikir,cari ilmu,cari diri,research Shaklee,google,search bila dah bersedia dan serius untuk join Shaklee,"kecil tapak tangan saya,HO Shaklee saya tadahkan".

=================================

Kenapa uolls kena join awal tahun depan?Ura-ura bahan bakar akan naik lagi,bila bahan bakar naik harga uolls imagin ya automatik semua barang naik ya.Kalau yang pergi kerja naik moto,kereta dah sah-sah minyak lagi,tol lagi parking lagi.Kalau yag naik Rapid,Ktm,Lrt masihkah anda sanggup berhimpit-himpit dengan bangla,pak indon??Bukan dari segi minyak sahaja ya,anak juga perlu di fikirkan,now macam-macam kes berlaku bila kata anak-anak di dera di rumah pengasuh,sanggupkah anda??NOW Peluang anda UBAH diri anda,buang rasa TAKUT jauh2 dari minda anda,diri anda,sekarang ni zaman semua nak cepat,siapa lambat gamaknya ketinggalanlah ya.Anda tak nak duduk rumah duit masuk bulan2,now anda bertuah sebab semua urusan dengan Shkalee just ONLINE "di hujung jari " ibarat anda bekerja di rumah Tetapi rahsia berjaya ialah disiplin.Mesti disiplin,bukan kata duk saja tengok Astro ya,bangun still pagi dan buka kedai anda.Ini BIZ anda ya selepas mendaftar jadi ahli.,Sambil bekerja sambil jaga anak,sambil kemas rumah,sambil memasak,sambil2,banyak sambilkan..u bayangkan sendiri kalau dah duk rumah kan,dan lagi berniaga itu sunnah,kita bukan sahaja buat biz Shaklee ya,dalam kita tak nampak kita bantu orang di luar sana yang menghidapi penyakit serius.Anda tahu apa itu RCA?Magic?? itu rahsia kami ,kalau anda nak tahu jom join kami anda mungkin Leaders dan Master yang kami cari awal tahun 2015.

Inilah sebahagian komen rakan2 fb saya kenapa perlu kita join Shaklee awal tahun 2014! Jika anda berminat? Please contact saya segera!

Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan Produk boleh hubungi saya di :
post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...