Monday 27 January 2014

Alert!!! Pengedar Shaklee Di Jitra, Alor Setar, Gurun, Perlis,Sungai Petani dan Seluruh Malaysia


Saya merupakan pengedar Shaklee di kawasan Jitra, Alor Setar, Gurun, Perlis,Sungai Petani dan Seluruh Malaysia. Jika anda berminat untuk mendapatkan mana-mana produk Shaklee, boleh hubungi saya di 019 3009692 . Sekarang ramai yang guna smart phone kan!! So, boleh wassup saja saya kt no ni. Saya akan reply ASAP!! Anda juga boleh massege saya kat facebook...www.facebook.com/fizah.razak @ www.facebook.com/ummeevytamin.



COD secara percuma di sekitar: Alor Setar, Jitra, Guar Chempedak, Gurun dan Sungai Petani ( tapi mesti make sure betul2 yg nak tau sebab saya tak simpan stok...kalau ada yang order baru ambik...)

Jika anda mahukan produk Shaklee dan tidak tinggal di kawasan-kawasan di atas, saya boleh menghantar menggunakan courier. Tempoh penghantaran: 1-4 hari bekerja.


Selain kawasan diatas, COD akan dikenakan caj (Boleh dirunding).


Dengan pembelian dari blog saya, insyaAllah saudara/i akan terima:



1) konsultansi tentang produk secara PERCUMA
2) Menyertai laman sosial khas yang dipantau oleh mereka yang berpengalaman dalam pemakanan tambahan Shaklee





Jazakumullah khairan kathira atas sokongan anda semua. Moga Allah membalasnya dengan lebih baik. Ameen

I m Shaklee Independent Distributor
ID : 888214
watsapp/call/text/sms : 019-3009692

Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan Produk boleh hubungi saya di :
post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...