Wednesday 22 January 2014

SET BERPUASA



Set ini sesuai diamalkan untuk menggantikan sarapan pagi anda. Menu sarapan pagi ini boleh diamalkan oleh semua golongan dari kanak-kanak hingga orang dewasa. Ia membantu meningkatkan tenaga ,mengurangkan rasa letih dan meningkatkan daya tumpuan setiap hari.
Ada 3 jenis produk dlam set ini - Mealshake, Energizing Soy Protein (ESP) dan Performance Drink. Mealshake dan ESP mempunyai perasa vanila, gabungan 2 produk ini akan menghasilkan rasa minuman yang sangat lazat dan berkhasiat. Ia mengandungi 9 amino acids yang lengkap untuk keperluan tubuh dan mampu memberikan tenaga serta mengawal rasa lapar ketika berpuasa.
Performance Drink membantu mengekalkan kandungan air dalam badan kita dan mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk mencegah dehidrasi. Merupakan minuman kegemaran atlit (seperti 100 plus). Mempunyai perasa oren. Performance drink menjadi pilihan mereka yang berpuasa.
Dapatkan SET ini untuk tenaga yang optimum ketika berpuasa, anda boleh menambah supplement B-Complex, Vita-Lea dan Vita-C semasa bersahur.
Kami mengucapkan SELAMAT BERPUASA (JUN 2014 COMING SOON) dan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN dan semoga anda dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna. Semoga Ramadhan kali ini kita mampu untuk meningkatkan ibadat kita.Amal kita dalam mencari keredhaan Allah dan memperbaiki diri.

Hubungi saya untuk harga mampu milik!

Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan Produk boleh hubungi saya di :
post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...