Sunday 26 January 2014

KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE??

Kenapa saya pilih Shaklee??
  • sebab Shaklee dah lama bertapak sebagai pengeluar suplemen yang selamat, semulajadi, berkesan sejak 1956 lagi! Kiranya mmg stabil untuk kita jadikan bisnes ni sesuatu yang serius..Macam mana  ekonomi kat Malaysia ni..orang tetap akan cari suplemen! In sha Allah..
 Konsep MLM Shaklee

  • Tiada istilah "Mak makan Anak" @ Upline makan Downline! Anak2 boleh setanding atau mengatasi mak jikamahu. Boleh sam2 dapat maksimum 21% bonus peribadi.
  •  Shaklee menawarkan 3C...iaitu Cash Bonus, Car Bonus, Convention Bonus. Yang ini pun sapa2 pun boleh dapat jika mahu...
  • Yess...still upline ada leader bonus @ bonus dedikasi...haaaa..ni sebagi ganjaran untuk leader2 dalam membimbing anak2 untuk berjayadengan bisnes masing2!
  • bukan senang tau..mcm2 perangai anak2 kita akan jumpa.
  • klu uols nak tau, kena la join shaklee! yang penting kena ada pemikiran positif, komited, hati yang cekal, takde istilah putus asa, mahu berubah & berjaya! Insha Allah..semua akan dipermudahkan
Dan saya bersedia untuk membimbing anda hingga berjaya! bersama2 kita menuju puncak! Asalkan ada kemahuan, tentu mudah perjalanan kita!
 
 
Hubungi saya sekarang untuk membantu anda yang serius berbisnes!

Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan Produk boleh hubungi saya di :
post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...