Saturday 4 January 2014

Cover Segala-galanya : Selamatkan HP Anda

Assalamulaikum wbt..

entry kali ni nak crita tentang cover hp yg menarik. walaupun saya pengedar shaklee tapi tiba2 berminat nak bagitau kepada anda semua pasai cover hp.












Koleksi saya Minions...comel sgt. so, mula2 guna opismate biasa ja...tak tegur pun pasai cover hp ni. tapi 2 minggu lepas..cover hp ni mendapt perhatian opismate saya. so bermula la peng 'order'an cover hp utk diorang!


So, ambik masa at least 10 hari gak barang nak sampai sebab order dari China.


Klu ada yang berminat nak cover hp ni boleh hubungi saya!

post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...