Tuesday 7 January 2014

WHY WE CHOOSE SHAKLEE 2014

 Assalamualaikum wbt..
 
Why we choose Shaklee 2014!





Buat sesuatu yang diluar zon selesa! Laburkan RM65 sahaja  untuk menjadi ahli Shaklee dan mulakan biz anda sendiri ! Jangan tangguh kerana mungkin dari bulan ke bulan semangat yang ada pada Januari 2014 itu akan pudar dan akhirnya terlepas peluang yang sangat berharga. Pilihlah  biz Shaklee sekarang dan anda akan gembira dengan keputusan ini menjelang Disember 2014! 

Cara Nak Join Shaklee

Ada dua cara untuk join dan jadi ahli Shaklee:

  1. Anda hanya perlukan modal RM65 ( tambah rm10 untuk kos pos) untuk menjadi ahli Shaklee. RM65 adalah lifetime fees ya. Apabila anda sudah membayar sebanyak RM65, anda akan memperolehi ID no dan dibekalkan dengan starter kit yang mempunyai segala info mengenai Shaklee. Di dalamnya juga terdapat guide mudah untuk kita target jualan bulanan kita. Sekiranya anda berminat untuk jana pendapatan, anda perlu dalami starter kit ini. Anda yang hanya mahu menggunakan produk untuk tujuan peribadi juga boleh menjadi ahli dan menikmati pembelian barangan Shaklee dengan harga ahli. 
  2. Cara kedua, anda perlu membeli barangan sejumlah RM66-680 di dalam satu resit. Dengan ini, anda layak diberi FREE MEMBERSHIP. Anda boleh berkongsi belian bersama ibu,ayah, kawan-kawan dan anda akan mendapat FREE MEMBERSIP. 





Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan Produk boleh hubungi saya di :
post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...