Sunday 12 January 2014

PROMOSI BULAN JANUARI 2014 : ALFALFA COMPLEK


PROMOSI HEBAT ALFALFA bulan ni!

Entry kali ni nak share dengan anda semua cerita tentang alfalfa. Akibat resdung dan keputihan yang saya alami saya google cari maklumat supplement yang dapat mengurangkan keputihan dan resdung.
Akhirnya saya terjumpa pasal Alfalfa Shaklee. Saya telah mencuba...dan hasilnya dapat dirasai!

Selain itu, Alfalfa juga membantu untuk ibu-ibu yang menyusu kerana dengan pengambilan Alfalfa dan ESP dapat membantu untuk penghasilan susu. Saya juga masih mengambil supplement ini untuk penghasilan susu ibu kerana saya masih lagi menyusu anak saya iaitu Muhammad Anas. Jom dapatkan harga mampu milik untuk bulan ini!
Gabungan alfalfa mampu menyelesaikan masalah kesihatan anda :

Kurus - Lecithin/Omega + Herb lax + Alfalfa

Memperbanyakkan susu - B complex + Vitalea + ESP + Alfalfa

Resdung/Asthma - B-complex + Vita-C + Alfalfa

Jantung Sihat - Omega Guard + COQ + Alfalfa

Gout - Omega Guard + Performance Drink + Alfalfa

Suami Isteri - Vitamin E + Ostematrix + zinc + Alfalfa

Keputihan - GLA + Alfalfa



Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan Produk boleh hubungi saya di :
post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...