Monday 27 January 2014

KEAHLIAN SHAKLEE






Assalamualaikum w.b.t

Adakah anda seperti saya??

1.       Mahu waktu bekerja yang fleksibel? Say NO to 8-5 jobs
2.       Mahu waktu berkualiti bersama-sama anak-anak yang sedang membesar? Say NO to emergency leave due to sick children…
3.       Mahu peluang tambah pendapatan SETIAP BULAN? Say NO to unfair KPI setting, strange PMS and “pluck figure from the sky” nak RM50 naik gaji setahun, padahal dah bekerja lama..
4.       Mahu bebas tentukan HALA TUJU KERJAYA tanpa sekatan birokrasi atau politik pejabat? Say NO to kaki kipass boss!
5.       Mahu bimbing orang lain yang mahu waktu bekerja fleksibel, lebih masa berkeluarga, dan mahu tambah pendapatan secara adil dan terbuka? Say NO to solo ride to success!

Jika anda bersetuju dengan kesemua 5 points di atas, saya ingin menjemput anda menyertai kami memulakan home business bersama Shaklee Business Opportunities.
Hubungi saya di talian 019-3009692 (pn hafizah) untuk maklumat lanjut dan cara nak join kami berbisnes secara adil dan terbuka!

Pertanyaan, Konsultasi dan Pesanan Produk boleh hubungi saya di :
post signature
Puan Nurhafizah [fizah]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 888214]
Call/Text/Whatsapp : 019-3009692
Email : fizah_eve@yahoo.com.sg
Facebook : http://www.facebook.com/fizah.razak

No comments:

Post a Comment

TIPS UNTUK TURUNKAN BERAT HANYA 14 HARI

Assalamualaikum... buat apa tu.... since ramai dah bertanya tips bagaikan.. so aku share kat sini lah ye..  camne boleh lost 6kg dalam masa ...